اکورد گیتار

اکورد گیتار
جدید ترین اکورد های گیتار 
Links

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیتاریها و آدرس guitariha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





G    Ab                Cm 
نفرین به تو که نیستی
Fm                     Cm 
نفرین به غم که هست
G         Db             Eb                Fm
نفرین به این دلی که از رفتنت شکست
G     Ab         Cm 
 
نفرین به خاطراتت
Fm          Cm 
 که توی ذهنمه
G           Db       Eb                 Fm
نفرین به خونه ای که بی تو جهنمه
  Ab    Bb  Cm   Bb               Ab
نفرین به این کاری که با دلم کردی
G       Fm Ab               Fm
من دوستت دارم با اینکه نامردی
Ab   Bb  Cm   Bb                 Ab
نفرین به این کاری که با دلم کردی
G            Fm    Ab               Fm
من دوستت دارم کاشکی که برگردی
G    Ab                 Cm 
 
خواستی بخوای ببینی
Fm               Cm 
 بی تو چی میکشم
G         Db        Eb                 Fm
رفتی که از همیشه دیوونه تر بشم
G   Ab           Cm 
 
من موندم و هوای
Fm         Cm 
 بارونیه خودم
G         Db         Eb          Fm 
هر روز دعوتم به مهمونیه خودم
Eb            Fm  Gm               Cm
من موندم و اتاقی که سرد و ساکته
G              Fm   Ab                 Bb
من موندم و هوایی که چشم براهته


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, ] [ 15:43 ] [ بهنام قدری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

بهنام قدری هستم و 17 سال سن دارم.علاقه شدیدی ب موسیقی دارم و ب همین علت این وبلاگ را ثبت کردم.لطقا نظر بدهید:)
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Online User

كد ماوس

.